maandag 15 november 2010

Een driezit en twee eenzit. Nog geen anderhalf jaar oud, waarvan enkele maanden gestald geweest door verhuis. De eenzits zijn zelfs nog nooit echt gebruikt geweest, nagelnieuw

Op de foto lijken ze wat dof, maar dat is de belichting van het toestel!!

Moet nu weg omwille van verhuis en andere interieurinrichting.

Dit zijn geen goedkope ikea zeteltjes ofzo, maar stijlvolle degelijke design zetels van bij vegers meubelen. Nieuwprijs anderhalf jaar geleden was 2500 euro. Ik besef dat het tweedehands is en dat ik dat bedrag niet ga terug krijgen, maar ik verwacht toch nog een redelijk bod, op onzin reageer ik niet.

Ik verkoop alles in één keer, of de driezit en de twee éénpersoons apart.

MOET WEG      MOET WEG      MOET WEG

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten